سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم.
? صحنه اخر : بقیع ، چهار مرد ، در کنار هم . چهار مردی که طعم سوختن و اتش را چشیده اند ....

? صحنه اول : مدینه، یک روز ، نمی دانم پاییزی یا زمستانی ، شاید هم تابستانی و یا حتی بهاری ، یک کوچه ، همهمه ، اتش، در ِ خانه دارد می سوزد، زنی در میان اتش و دود و خاک و خاکسترِ ِخویش "نفس نفس " می زند . بوی دود و موی سوخته می اید . پسرکی برای کمک به مادر رفته ولی زیر دست و پا مانده . مردی ، قهرمانی ، دست بسته به دنبال غاصبان می دود . گردنش را هم ریسمان بسته اند ...

? صحنه دوم :غروب شده به گمانم . شاید هم اسمان خیلی سرخ است . اتش ، دود و خاکستر ، این بار بچه هایی کوچک ، پاهایی برهنه ، هر کدام به سویی می دوند ، ترسیده اند اخر ، از گوش بچه ها خون می چکد .... انگار دست نامردی موهای دخترکان را کشیده...، پدر رفته و برنگشته ... .

? صحنه سوم : دوباره مدینه ، روز نه! به گمانم شب شده ، دوباره اتش ، درِ ِخانه دارد می سوزد ، باز هم مردی با دستان بسته ، اما این بار به دنبال قاتل خویش می دود.... گردنش را هم ریسمان بسته اند .... دوباره بچه هایی کوچک ، پاهایی برهنه ، هر کدام به سویی می دوند ، ترسیده اند اخر ، پدر با دستان بسته می رود ، معلوم نیست برگردد ....

? صحنه چهارم : پدر برگشته و در میان خاکستر ها نشسته و به یاد روزهای گذشته می گرید ...

? صحنه اخر : بقیع ، چهار مرد ، در کنار هم . چهار مردی که طعم سوختن و اتش را چشیده اند ....
شهادت امام صادق علیه السلام رو خدمت همه دوستان تسلیت عرض می کنم

بعد نوشت...............................................................
نکته : به امید خدا چهله جدید خواهیم داشت . چهله زیارت امین الله که پایانش بخوره به عید غدیر . دوستانی که مایلن شرکت کنند با نام یک شهید ثبت نام کنند .(لطفا با نام سرداران ثبت نام نفرمایید .و اینجا جنگ جهانی سوم رو راه نیندازید . خواهش می کنم! ) دوستان تازه وارد هم می تونن برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت ارشیو «چهله های ما » مراجعه بفرمایند . 
نکته: موضوع پایان نامه ام تصویب شده و باید عین بچه ی ادم بشینم و بنویسم برای همین بخش چهله ها رو به یه دوست خوب واگذر می کنم .
نکته : قرار بود توی چهله یه دسته گلی بهمون کمک کنه که گرفتاریش حل شد و آمد . حالا شده نویسنده جدید وبلاگ .
نکته : دوستانی که ثبت نام می کنند ، لطفا اسم وب یا ایمیلشان رو بگذارند تا موقع دادن لیست ها ما دچار مشکل نشیم. 
نکته : ما لیست رو روز 27 آبان روی وب می گذاریم . و چهله روز 29 آبان شروع خواهد شد . زمانش هم مثل چهله قبلی از اذان صبح تا نیمه شبه . لطفا در این دو روز برای گرفتن لیست تشریف بیاورید . یاعلی. 


نوشته شده در  سه شنبه 86/8/15ساعت  7:47 صبح  توسط گنجشک کوچک 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
او خواهد آمد
زمان بازگشت ارباب...
[عناوین آرشیوشده]