سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

قبل نوشت : این شب ها ، شب های سرد زمستان است می دانی که ! شب های سال نوی میلادی هم هست می دانی که! ماها شب هایمان را در سکوتی دلچسب در گرمایی دلپذیر صبح می کنیم ، اما کمی دورتر ، فقط کمی دورتر ، بچه های کوچک در سرما و گرسنگی ، در میان صدای انفجارها شب های ترس آلودشان را صبح می کنند . و صبح بی سر ، بی دست ، بی پا و بی جان از میان آوارها بیرون کشیده می شوند .... .آه که چشمان بشریت چقدر کور شده است!

 

اصل نوشت : با مدد مولانا امام حسین (ع) لیست چهله تکمیل شد. هرچند بخش اعظم ثبت نام این بار به صورت پیامکی و با کمک دوست عزیز «ساقی رضوان» انجام شد که همین جا از ایشون تشکر می کنم. دوستان توجه داشته باشند از روز عاشورا تا اربعین هر روز یک زیارت عاشورا بخوانند و ثوابش رو به شهیدی که آن روز نامش در جدول قید شده تقدیم کنند . و برای آن دوستی که با نام آن شهید ثبت نام کرده دعا کنند . یادمان باشد دعای اوّلمان دعا برای فرج مولایمان باشد. دوستان دقت داشته باشند با انجام این طرح تا چهل روز ، هر روز یک ختم چهل تایی زیارت عاشورا انجام می شود پس با دقتی که در خواندن دعا می کنیم سعی کنیم این ختم تا روز آخر چهل نفری برگزار شود . برای اطلاعات بیشتر به آرشیو «چهله های ما» مراجعه کنید . اگر باز هم سوالی بود در خدمتم .

بعد نوشت : دوستمان مینو حالش بد است ، التماس دعای مخصوص دارد . بعد از زیارت عاشوراهایتان حتما دعایش کنید . ما را هم از دعای خیرتان محروم نکنید .

این هم جدول لیست :

 

لیست چهله عاشورای سال 87

 

التماس دعا

یاعلی.


نوشته شده در  شنبه 87/10/14ساعت  9:53 صبح  توسط گنجشک کوچک 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
او خواهد آمد
زمان بازگشت ارباب...
[عناوین آرشیوشده]