سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 بسم الله الرحمن الرحیم

 

حرمت یک دختر محجبه در کلاس درس توسط استادش شکسته می شه، هم کلاسی های بی غیرتش فقط می خندند ...

 

تنها بازتاب اون در سیما اخبار 20:30 که مجری اون با حالت تمسخر امیزی می گه: شنیدید وقتی بختک روی چیزی می افته ،ماجرای دانشگاه تهران هم همین طوره ....

 

خبرگزاری ایسنا می گه : دانشجویان ..

 

دارم نبش قبر می کنم ؟ مرده جراحی می کنم ؟ نه دارم لایه های متعفن یه زخم رو دست کاری میکنم ! اگه حالت بهم نمی خوره تا اخرش با من باش ...

 

....این مسأله اینقدر بی اهمیته که هم به مسخره گرفته میشه هم به معترضان اتهام توهم زده می شه ! بعضی ها هم این وسط موضع انفعالی می گیرن که : بابا اعتراض فایده نداره ، صداتون به هیچ جا نمی رسه ! مگه با هتاک های دانشگاه امیرکبیر چی کردن که با این استاد بکنند. بعضی ها داغ کرده بودن می خواستن هرجور شده استاد مربوطه رو گیر بیارن و حسابش رو برسن . ولی خودمونیم ، فقط حرف بود! مدافعان حقوق زنان هم توی این یه قلم خفه خون گرفته بودن . شاید از نظر اونها حجاب جزو حقوق یک خانم نبود!

 

این مسأله رو از چند زاویه می شه بررسی کرد ، یکی مسأله برخورد جدی که یه چیزی تو مایه های نهی از منکر زورکی هستش ! یعنی برخوردی با اون استاد بشه که دیگه فکر این غلط ها به سرش نزنه ! پیش خودمان بماند : زهی تصور باطل زهی خیال محال ! شاید چند وقت دیگه یه جای دیگه یه کرسی استادی جدید بهش دادن تا کتابهای انمیشن مستهجنش رو راحت در اختیار جوان ها بذاره !

 

جدی میگم ، چون اگه از یک سال و نیم قبل که توهین های رنگارنگ به ساحت مقدس پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله آغاز شد اگر محکم تر از اینها برخورد کرده بودیم دامنه این توهین ها به سوالات ازمون فرهنگیان و نشریه های چند تا جوجه دانشجوی خود فروخته نمی رسید ...

 

اگه توی مسأله توهین به حجاب هم محکم برخورد نکنیم ما با جامعه ی امریکا چه فرقی داریم که یک مرد هتاک توی مترو حرمت یک زن رو جلوی ده ها نفر میشکنه و بدون اینکه کسی بهش بگه چرا ؟ ازادانه از ایستگاه خارج میشه ! بعد ها یه پروفسوری ـ که این ماجرا رو از روزنامه خوانده بود ـ طی بررسی هاش به این نتیجه می رسه که جای چیزی به نام امر به معروف و نهی از منکرـ که جزو واجبات دین ماست ـ در جامعه امریکا خالیه! جالبه نه؟ با که این مسأله جزو واجبات دینی ماست این وضعمونه !

 

اما از یه زاویه دیگه : دو روز قبل از این ماجرا ، شاهد تجمع گسترده دانشجویان بخاطر اعتراض به اقدام موهن 4 نشریه دانشگاهی بودیم ( که در اونها هم به حجاب وهم به بانوان چادری توهین شده بود )هفته قبل اون هم بازداشت یکی از اعضای دفتر تحکیم وحدت به جرم تلاش برای ایجاد تشنج در میان کارگران تجمع کننده مقابل قوه قضائیه توسط نیروی انتظامی ...

 

بابک ـ ز توی اعترافات خودش اعلام کرده بود که با عوامل سازمان منافقین در ارتباط بوده و یه مأموریت هم داشته که با اعضای طیف علامه تحکیم وحدت یک عملیات انتحاری در کشور انجام بدهند و مسئولیتش رو به گردن نیروهای حزب اللهی بیندازن . نقشه اش رو هم " موسسه هیفوس هلند " با هدف ایجاد تشنج و بر هم زدن فضای دانشگاه های ایران کشیده بود.

 

همه اینها با هم و در نظر گرفتن ان بودجه کلانی که امریکا برای ضربه زدن به ایران تصویب کرده و کمک های که با افزایش تصاعدی به مخالفان ایران میشه مسأله رو کاملا روشن می کنه .

 

همانطور که می بینیم دشمنان اسلام و انقلاب برای پیاده سازی اهداف شوم شان دوباره دست روی حساس ترین کانون علمی کشور یعنی دانشگاه گذاشتند . شاهد مثالش هم تقویت افراد سکولار و ضد دین در دانشگاه هاست که زرین کلک یکش بود ، فقط یکیش ! وجود زرین کلک ها در دانشگاه ها که حساسترین بخش جامعه فرهنگی ما هستند،نشانگر آفت زده بودن زیر ساخت های فرهنگی ماست. و ما چه راحت سخن پیر و مرادمان رو فراموش کردیم که فرمودند: فرهنگ مبدا تمام خوشبختی ها و بدبختی های ملت است. اگر فرهنگ ناصالح شد، جوانانی که در این فرهنگ ناصالح تربیت می شوند در آتیه فساد ایجاد خواهند کرد ... اگر فرهنگ، فرهنگ صحیح باشد، جوانان ما همه صحیح ساخته می شوند. به راستی کسانی که زیر دست افرادی چون زرین کلک تربیت می شوند در اینده چه ها خواهند کرد ؟

 واقعا این مساله یه توطئه مدون و طراحی شده است. غرب سعی می کنه با عناصر خود فروخته و لائیک در دانشگاه ها فضای کشور رو متشنج کنه .

 

اما انچه که ما باید بکنیم : باید هشیار باشیم و به فکر تقویت بنیه های اسلامی و فرهنگی در دانشگاه ها و به نظر من در همه جای کشور باشیم . نباید از این مسأله غافل بشیم که این حرکت فرسایشی و مدون غرب بر این مبناست که فضایی ساکن و مسموم رو در دانشگاه ها ایجاد کنه و بعد اون را به تمام کشور تعمیم بده . برای همین مقابله ما باید آگاهانه ، سریع و منسجم باشه . در همین راستا دانشجویان ما باید از هر چیزی که باعث رکود و ایستایی کاذب در فضای کشور میشه جلوگیری کنند . همه ما هم باید دقت نظر داشته باشیم که این وقایع نشانگر افزایش تلاش برای ایجاد شکاف در جامعه علمی و دینی ماست . و تنها با وحدت جمعی می تونیم این توطئه ها رو خنثی کنیم .

« برای نوشتن این مطلب یه کمی از روزنامه رسالت کمک گرفتم» .

بعد نوشت............................................................................................

 

دلیل دیر آپ کردن ما : بالاخره تمام شد! چی ؟
کارهای نشریه حوزه ، فرستادیمش برای چاپ ، ‌الحمدلله کار چاپ و توزیع و ... تمام شد. بد نشد ، یعنی یه جورایی یه کم هم خوب شد! تمام این مدت هم که نتونستم آپ کنم یا جواب دوستان رو بدم درگیر
کار نشریه بودم. به جون بچم راست می گم !!! الان هم امتحانات نیم ترمم شروع شده! تو رو خدا رحم کنید! به خاطر کارهای نشریه یک ماهی هست که لای کتابهامو باز نکردم !!!

 

نکته : اما دوستانی که برای چهله دعای عهد سر زدن و دیدن خبری نیست و توی دلشون ما رو فحش دادن! من حلالشون می کنم!
جدای از جدی! چون چهله ال یاسین از لحاظ معنوی پربرکت بود،  تصمیم دارم قبل از شروع امتحانات چهله دعای عهد رو راه بندازم. اونهایی که همچنان مایل هستن در این چهله شرکت کنند اعلام امادگی کنند . به باقی دوستان هم خبر بدهند. باور کنید فرصت وب گردی ندارم . ایمیل همه شما رو هم ندارم. از هیچ کدامتون هم شماره ندارم. دوستانی که خیلی مایل بودن برای اقا قدمی بردارند در حد توانشون توی تکمیل کردن لیست چهله کمک کنند. اجرتون با مولانا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف .

نکته : یکی دوتا پست می ذارم که تا اخر امتحانات به صورت اتوماتیک به روز بشه و ملت حزب اله از نعمت مطالعه قلم رنجه های ما محروم نشن ! اگر پیغام ها تون دیر عمومی شد یا جواب ایمل ها و آف هاتون نرسید بدونید من به شدت سرم شلوغه تازه تحقیق پایانیم رو هم ندادم! فقط خدا به دادم برسه!

 

نکته : دعا کنید لیست قبل از تابستان تکمیل بشه ! اخه همه حال خوندن دعای عهد رو ندارن!
یاعلی


 


نوشته شده در  پنج شنبه 86/2/27ساعت  5:0 صبح  توسط گنجشک کوچک 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
او خواهد آمد
زمان بازگشت ارباب...
[عناوین آرشیوشده]