سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم * والشمس وضحیها * و القمر اذا تلیها *....

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

سکه به نامت می زنند

وقتی سخن از تو به میان می اید ، درختان به رکوع می روند و برگ ها به نشانه سجده ، از شاخه ها فرو می ریزند . وقتی سخن از تو به میان می اید، خورشید از پشت کوه سرک می کشد و از حرارت شوق تو اتش می گیرد . وقتی سخن از تو به میان می اید،نسیم کوچه به کوچه می دود و عطر تو را در  خانه های شهر می پراکند . وقتی سخن از تو به میان می اید آسمان آبی تر می شود و پرندگان در بیکرانه ان بال اشتیاق می گشایند . نام تو ، فرا واژه ای است که تنها درفرهنگ آسمان ها ، ترجمه می شود انجا که شمشیر تو از غلاف سربر می کشد ، ستم ، عجز خود را فریاد میزند و خواب نفاق اشفته می شود . وقتی که نام تو بردفتر تاریخ تکرار می شود ، قلم از پا می افتد ومرکب همچو دریا متلاطم میشود . سزاوار! کدام افتاب ، طاقت گرمی هنگامه عشق تو را دارد و کدام رزم اور، با یاد حماسه هایت سپرمی اندازد. انجا که عرق پیشانی را به استین پیراهنت می برد، دل یزید ها می لرزد .

پس از تو خون ،سرخ ماند و شهادت پایدار . پس ازتو بزم عاشقان رنگ لاله گرفت و غروب ، بادلهای گرفته به نجوا پرداخت .اینک ، هیهات گویان جهان ، به نماز ظهر عاشورا اقتدا می کنند وبا یاد تو ، حماسه به پا می دارند . انان که حماسه افرینی یارانت را ارزو دارند. از مرگ نمی هراسند و عاشقانه ،درخون خود گلچرخ می زنند . اکنون در شهر عزت و افتخار ،سکه به نام تو میزنند ! و سلام بر تو! ای قبله مجاهدان . ای حسین . ای خون خدا .(1)

ای خدا ! تو که لطف کردی فطرس را از ان جزیزه ی دور افتاده ی عذاب نافرمانی نجات دادی . تو که لطف کردی و اجازه دادی که بالهای سوخته و شکسته اش را به قنداقه حسین تبرک کند . تو که به برکت حسین بالهای پرواز او را دوباره گشودی اینک من دراین ساعت مقدس ، در ساعت ازادی فطرس برات رهاییم از تبعیدگاه دروی ازتو و مرادب گناهان و شبهای تیره گون نافرمانی را از تو خواستارم . خدایا مرا به حسین ببخش و مرا بر سفینه او سوار کن ....

این اولین وزش نسیمی از بهشت بود که با عطر حسین (ع) درامیخت .....

(1) نجوای شبانه، جمعی از نویسندگان،ص11.

 


نوشته شده در  دوشنبه 85/6/6ساعت  9:23 صبح  توسط گنجشک کوچک 
  نظرات دیگران()

<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
او خواهد آمد
زمان بازگشت ارباب...
[عناوین آرشیوشده]